Alla inlägg den 4 april 2010

Av sandra anderssoN - 4 april 2010 17:06

ahahahahha, asså  SHIIT !!!!  igår kväll så bröt sig jag, jalla och leon in i min lägenhet , jalle typ klättra upp på taket och klättra in ppå ballisen , ahhaha fett kul ;) sedan satt vi i min säng och hade fett tråk -.-   ......

 

sedan skulle jalle ¨hem och jag gick till mormor, så leon fick sova hemma hos mig själv, ahhaha förlåt leon ;)

 

 

imorse vakna jag tiiep vid nio elr halv tio , sedan duscha jag och tiiep fixa mig (:   det tog tiiep 2 timmar ;) men jag är ju tjej, så det är ju normal tid på att sminka sig och fixa håret, ahahahah :D

 

 

sedan gick jag och väckte leon fast han var redag vaken, sedan försökte jag hacka mig in på fitt datan men det gick inte , FITTA -.-

 

AHAHAHAH, jag tog typ leons AXE , den lucktar typ choklad, ville ju ha den, och det jag vill ha får jag, så ett stort TSCK leon för Axe:n      :)<3

 

Sedan kom mamma hem och jag o leon gick och panta fittflaskor, det blev ju tretio spenn, så vi köpte fikabröd och blablabla  :P  sedan stack han hem och jag gick hem och åt mat med mormor ;)

 

och nu sitter jag här, har fett tråk hoppas mankan vara med nån sen ;) det är bara att ringa/smsa : 0722242476!! ;) <3

 

 

                                            

Vill bara säga saknar dey fett mycket gumman, du är en av dom som betyder mest men det känns som om vi glider isär, du vet att jag älskar dey och kommer alltid att göra, och dey kommer jag aldrig släppa, du är min andra halva, finns bara 4 ord

 

JAG ÄLSKAR DEY MARITA :( <3

 

 

 

(  Hittade ingen blid på dey men fixa det nån dag :) <3  )

 

 

                                           

Sandraandersson ;

 

( HEART )

 

Emmaöstlund ;

 

  

Släpper dey ALDRIG!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aja ska dra men vi ses chaoooo ;)<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Asså Shasha ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards