Alla inlägg under mars 2010

Av sandra anderssoN - 29 mars 2010 12:52

sha, det var ett tag sedan jag blogga men det kanske är för att jag har varit upptagen med en viss person som jag stör mig på fett mycket ;o aja, idag klev jag upp typ klockan 06:00 , asså jag har typ blondera håret men det blev orange och det är fett hemskt;) men jag ska färga brunt om typ 2-3 timmar elr nått  venneh? Ah, också var jag på skolan ett tag, jag var där kanske 2-3 timmar, klara inte mer, asså alla kalla mig ( Morot ) och fjårtizz:O hemskt!!!!......  sen när jag kom hem så snacka jag med jallå på skype och gör det nu med men skit samma;) aja fettt shysst kille i alla fall:D . . . . . . . . . . .       Jao och snart ska man väl färja håret brunt igen  fet SKÖNT!!!!;)<3  

 

gammal bild men ändå ;)<3

 

 

 

 

 

 

                     Jagälskardäjj<3

 

 

 

MohanadBasel, 3 veckor med dey, tror det vart det i lördags, aja dom veckorna har varit fett underbara, älskar dig fett mycket, fast det vet alla så det spelar ingen roll, vill bara säga en sak, och tre ord räcker JAGÄLSKARDEY<3

 

 

                                                  

                                                  

                                                  

            

 

Aja, snart ska jag vah med leon fett kul asså;)

vi ska typ vara ute och chilla:P

men du mohanad, vi är bara kompisar;)<3

 

 

 

 

Ska dra nu för jag ska typ fixa håret:P<3

 

PÖZZ PÖZZ HEY DÅ<3

 

 

 

 

 

 

 

Av sandra anderssoN - 25 mars 2010 12:49

idah vakna jag vid 06:30 och kände att jag inte palla skolan idah så jag låg och slappa lite ( SOFT ;D )  , aah  och sedan fixa jag mig tyip lite brunkräm/maskara/ögonskugge/vit kajal osv.... och sedan satt jag mih vid datan när morshan hade åkt till övik för att kolla på nån jävla hund;)  snackade typ med sebbe, ahhaha gör jag nu med , grabben är fett skön;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Saknar älsklingen som vanligt men ska ju åka till han på fredag, det är ju fett nice ;D

aah, asså jag jag älskar mohanads mamma fett mycket, kvinnan är fett skön ;D


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Älskar dey till hundra procent Älskling ;D <3 


Ring/smsa: 0722242476


Adda msn: darling_washington@hotmail.com


   


Asså jag älskar dey verkligen mohanad, kommer aldrig lämna dey gubben, du betyder allt, och uutan det lever jag inte en sekund länge :')<3  


BIlden är ful jag vet, mobba mig inte;)


Aja ska dra och snacka lite med zebbe nu pözz hey knulla mey  ;D <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------



Viktor Abrahamsson


Asså, älskar dey fett mycket bror, har känt dey ett tag nu och den tiden har varit fett nice med dey, och en sak ska ni veta , att rör ni han så är ni död ;)

han är bara min  och ingen annans, ahhaha, du och jah föralltih bror (L)




pözz pözz ;D <3





                                                  


                          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Asså Shasha ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards